Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 264 s. |
Wymiar: | 168x240 mm |
EAN: | 9788374840262 |
ISBN: | 83-7484-026-9 |
Data: | 2008-11-23 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Targi krajowe i zagraniczne oraz konferencje to znakomita okazja do nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientami. Aby jednak móc ją wykorzystać, trzeba precyzyjnie określić cele, stworzyć dobry projekt wystawienniczy i profesjonalnie wprowadzić go w życie. Cenną pomocą w tym będzie ta książka stanowiąca kompendium wiedzy na temat tworzenia strategii wystawienniczych i skutecznego zarządzania tego typu projektami.
Książka "Marketing wystawienniczy" - Barry Siskind - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2010 r.