pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing wystawienniczy

Autor książki:

Barry Siskind

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 264 s.
Wymiar: 168x240 mm
EAN: 9788374840262
ISBN: 83-7484-026-9
Data: 2008-11-23
pozycja niedostępna

Opis książki:

Targi krajowe i zagraniczne oraz konferencje to znakomita okazja do nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientami. Aby jednak móc ją wykorzystać, trzeba precyzyjnie określić cele, stworzyć dobry projekt wystawienniczy i profesjonalnie wprowadzić go w życie. Cenną pomocą w tym będzie ta książka stanowiąca kompendium wiedzy na temat tworzenia strategii wystawienniczych i skutecznego zarządzania tego typu projektami.

Książka "Marketing wystawienniczy" - Barry Siskind - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2010 r.