Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Rebis |
Rok wyd.: | 2022 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 848 s. |
Wymiar: | 216x276 mm |
EAN: | 9788381885225 |
ISBN: | 978-83-8188-522-5 |
Data: | 2022-06-06 |
Opis książki:
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Książka "Marketing" - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Rebis. Książka posiada 848 stron i została wydana w 2022 r.