pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing wobec ponowoczesności. Monografia

Autor książki:

Aleksander Lotko

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 148 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375564426
ISBN: 978-83-7556-442-6
Data: 2013-09-11
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wielością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Jest kondycją pluralizmu, relatywizmu, globalizacji, wielokulturowości, łączenia wartości przeciwstawnych. Takie złożone i dynamiczne otoczenie społeczno ­ gospodarcze jest wyzwaniem dla teo­rii i praktyki zarządzania, w tym dla subdyscypliny marketingu.

Książka jest adresowana do studentów kierunków zarządzanie, marketing, socjologia oraz pokrewnych, do środowiska naukowego marketingowców, a także do praktyków - osób opracowujących strategie i dzia­ła­nia marketingowe w organizacjach. Autor ma nadzie­ę zainteresować nią szersze grono odbiorców - osób dostrzegających, śledzących oraz starających się zrozumieć związki zachodzące między zja­wi­ska­mi społecznymi i gospodarczymi w warunkach ponowoczesności.

Książka "Marketing wobec ponowoczesności. Monografia" - Aleksander Lotko - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 148 stron i została wydana w 2013 r.