Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 148 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375564426 |
ISBN: | 978-83-7556-442-6 |
Data: | 2013-09-11 |
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wielością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Jest kondycją pluralizmu, relatywizmu, globalizacji, wielokulturowości, łączenia wartości przeciwstawnych. Takie złożone i dynamiczne otoczenie społeczno gospodarcze jest wyzwaniem dla teorii i praktyki zarządzania, w tym dla subdyscypliny marketingu.Książka jest adresowana do studentów kierunków zarządzanie, marketing, socjologia oraz pokrewnych, do środowiska naukowego marketingowców, a także do praktyków - osób opracowujących strategie i działania marketingowe w organizacjach. Autor ma nadzieę zainteresować nią szersze grono odbiorców - osób dostrzegających, śledzących oraz starających się zrozumieć związki zachodzące między zjawiskami społecznymi i gospodarczymi w warunkach ponowoczesności.
Książka "Marketing wobec ponowoczesności. Monografia" - Aleksander Lotko - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 148 stron i została wydana w 2013 r.