Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Ekonomiczna |
Rok wyd.: | 2002 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 247 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788388597787 |
ISBN: | 83-8859-778-7 |
Data: | 2008-11-20 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Omówione zagadnienia : możliwości Internetu w kontekście najnowszych osiągnięć koncepcji marketingowych, sposoby gromadzenia danych dotyczących segmentów rynkowych, prawne uwarunkowania funkcjonowania Internetu. Zastosowanie Internetu w pierwotnych i wtórnych badaniach marketingowych, przydatność Internetu w procesie tworzenia produktu, reklama, public relations, sponsoring i strategie promocyjne w Internecie, dystrybucja oraz handel w sieci - cybersklepy, rozwój organizacji wirtualnych.
Książka "Marketing wirtualny" - Andrzej Sznajder - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna. Książka posiada 247 stron i została wydana w 2002 r.