pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

Autor książki:

Grzegorz Urban

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Oprawa: miękka
Ilość stron: 168 s.
Wymiar: 140x208 mm
EAN: 9788324667017
ISBN: 978-83-246-6701-7
Data: 2014-07-11
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment — zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające „do wczoraj” strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos.

Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie.

Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów.

Grzegorz Urban – Ekspert ds. projektów generowania popytu oraz zarządzania przychodami. W Pw C odpowiedzialny za obszar sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Od 1998 roku doradza firmom w zakresie komercyjnego wykorzystania internetu. Posiada doświadczenie z wielu branż, firm różnej wielkości oraz rynków B2B i B2C w tym, jako szef marketingu i zarządzania przychodami w UPS Polska. Wcześniej wprowadzał ofertę mobilnego internetu na ryku B2C w T-Mobile. Prowadził interaktywną agencję reklamową oraz był odpowiedzialny za marketing portalu Onet.pl. Prowadzi blog branżowy pod adresem www.metamarketing.eu

Patron merytoryczny:

Książka "Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym" - Grzegorz Urban - oprawa miękka - Wydawnictwo one press.