pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 318 s.
Wymiar: 288x157 mm
EAN: 9788380889521
ISBN: 978-83-8088-952-1
Data: 2018-09-11
Cena wydawcy: 49.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym oraz lojalność wobec pracodawcy.

Autorki wskazują, jak ważne są relacje wewnętrzne w organizacji. Umiejętna komunikacja z pracownikami pozwala bowiem na bardziej efektywne zarządzanie, umożliwia zwiększenie przewagi konkurencyjnej firmy i stanowi wyzwanie dla współczesnego biznesu.

Książka "Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji" - E.J. Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 318 stron i została wydana w 2017 r.