Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
E.J. Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 318 s. |
Wymiar: | 288x157 mm |
EAN: | 9788380889521 |
ISBN: | 978-83-8088-952-1 |
Data: | 2018-09-11 |
Opis książki:
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym oraz lojalność wobec pracodawcy.
Autorki wskazują, jak ważne są relacje wewnętrzne w organizacji. Umiejętna komunikacja z pracownikami pozwala bowiem na bardziej efektywne zarządzanie, umożliwia zwiększenie przewagi konkurencyjnej firmy i stanowi wyzwanie dla współczesnego biznesu.
Książka "Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji" - E.J. Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 318 stron i została wydana w 2017 r.