Dane szczegółowe: | |
Producent: | Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 152 s. |
Data: | 2005-07-04 |
Cena wydawcy: 28.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Coraz ważniejszym czynnikiem konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku staje się jakość zarządzania zasobami ludzkimi, która pozwala zintegrować działania ukierunkowane na klienta z wnętrzem organizacji. Książka prezentuje koncepcje i narzędzia ułatwiające integrację potencjału pracowników wokół celów strategicznych zorientowanych na rynek i klienta. Publikacja może służyć zarówno teoretykom przedmiotu (przy prowadzeniu zajęć z public relations, marketingu bądź zarządzania), jak i praktykom chcącym poprawić efektywność funkcjonowania swoich organizacji.
Książka "Marketing wewnętrzny w przedsiębiorstwie" - Agnieszka Olsztyńska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.