pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
książka:

Marketing wewnętrzny w przedsiębiorstwie

Dane szczegółowe:
Producent: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Oprawa: miękka
Ilość stron: 152 s.
Data: 2005-07-04
Cena wydawcy: 28.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Coraz ważniejszym czynnikiem konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku staje się jakość zarządzania zasobami ludzkimi, która pozwala zintegrować działania ukierunkowane na klienta z wnętrzem organizacji. Książka prezentuje koncepcje i narzędzia ułatwiające integrację potencjału pracowników wokół celów strategicznych zorientowanych na rynek i klienta. Publikacja może służyć zarówno teoretykom przedmiotu (przy prowadzeniu zajęć z public relations, marketingu bądź zarządzania), jak i praktykom chcącym poprawić efektywność funkcjonowania swoich organizacji.

Książka "Marketing wewnętrzny w przedsiębiorstwie" - Agnieszka Olsztyńska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.