Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 336 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324609062 |
ISBN: | 978-83-246-0906-2 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Ponadczasowa klasyka marketingu- Innowacyjne naśladownictwo
- Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu
- Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie
- Globalizacja rynków
- Reklama:poezja dopasowania"
Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi.
Zbiór artykułów zebranych w książce Marketing według Teda Levitta" to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.
"Marketing" Philipa Kotlera często nazywany jest Biblią marketingu". W takim układzie Marketing według Teda Levitta" jest marketingowym katechizmem.Jeśli nie myślisz o kliencie, to znaczy, że wcale nie myślisz
Książka "Marketing według Teda Levitta" - Theodore Levitt - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 336 stron i została wydana w 2008 r.