Marketing we współczesnej gospodarce. Wybrane zagadnienia
Muzahim Al-Noorachi, Łukasz Sułkowski
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 165x232 mm |
EAN: | 9788380856899 |
ISBN: | 978-83-8085-689-9 |
Data: | 2018-11-21 |
Opis książki:
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.
Podstawową grupą odbiorców są pracownicy średniego i wyższego szczebla działów marketingu jak i działów promocji. Może być pomocą dydaktyczną dla studentów w takich przedmiotach, jak: podstawy marketingu, komunikacja w biznesie, nowoczesne koncepcje marketingu.
Książka "Marketing we współczesnej gospodarce. Wybrane zagadnienia" - Muzahim Al-Noorachi, Łukasz Sułkowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2018 r.