pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing we współczesnej gospodarce. Wybrane zagadnienia

Autor książki:

Muzahim Al-Noorachi, Łukasz Sułkowski

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 165x232 mm
EAN: 9788380856899
ISBN: 978-83-8085-689-9
Data: 2018-11-21
Cena wydawcy: 48.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.

Podstawową grupą odbiorców są pracownicy średniego i wyższego szczebla działów marketingu jak i działów promocji. Może być pomocą dydaktyczną dla studentów w takich przedmiotach, jak: podstawy marketingu, komunikacja w biznesie, nowoczesne koncepcje marketingu.

Książka "Marketing we współczesnej gospodarce. Wybrane zagadnienia" - Muzahim Al-Noorachi, Łukasz Sułkowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2018 r.