Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Felberg |
Rok wyd.: | 2003 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 420 s. |
Wymiar: | 170x250 mm |
EAN: | 9788388667220 |
ISBN: | 83-88667-22-X |
Data: | 2006-01-08 |
Cena wydawcy: 75.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Autor nie neguje dotychczasowego dorobku marketingu, ale dowodzi konieczności nowego spojrzenia na jego cel. Przekonuje, że wszelkie marketingowe przedsięwzięcia należy oceniać w kontekście tworzenia wartości dla inwestorów. Tradycyjnie formułowane cele marketingu, jak wzrost świadomości i lojalności konsumentów, udziały w rynku i inne, nie znajdują klarownego przełożenia na wyniki finansowe.
Książka "Marketing wartości" - Peter Doyle - oprawa twarda - Wydawnictwo Felberg. Książka posiada 420 stron i została wydana w 2003 r.