Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 200 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788372052988 |
ISBN: | 978-83-7205-298-8 |
Data: | 2012-10-31 |
Opis książki:
„Szczególne zadanie ma do spełnienia marketing w działalności usługowej, gdzie przewaga niematerialnych cech produktu nakłada także zadania w zakresie kształtowania jakości obsługi klientów”.
ze Wstępu
Niniejsza publikacja prezentuje zasady wykorzystywania narzędzi marketingowych w promocji usług bankowych, turystycznych oraz placówek ochrony zdrowia. Charakteryzuje także e-learning jako nowy produkt szkół wyższych oraz marketing w handlu elektronicznym. Ukazuje, w jaki sposób skutecznie kreować wartość produktu-usługi, która gwarantuje długofalowy sukces firmy. Są to zagadnienia istotne wobec rosnących oczekiwań konsumentów, a także wpływu technologii informacyjnej na proces świadczenia i korzystania z usług.
Książka może zainteresować pracowników naukowych, studentów kierunków ekonomicznych oraz menedżerów firm usługowych.
Publikacja „charakteryzuje się czytelną i kompleksową wewnętrzną strukturą treści, logicznym układem oraz - co warto szczególnie podkreślić - przydatnością praktyczną. Autorzy [...] rzeczowo objaśniają podstawowe pojęcia, prezentują odpowiednie klasyfikacje zjawisk, systematyzują problemy związane z marketingiem różnych rodzajów usług. Styl narracji, poziom językowy zachęcają do lektury książki”.
Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Mirosławy Pluty-Olearnik
Książka "Marketing w usługach. Przykłady zastosowań" - Barbara Iwankiewicz-Rak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2012 r.