Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 236 s. |
Wymiar: | 149x210 mm |
EAN: | 9788374167567 |
ISBN: | 83-7416-756-4 |
Data: | 2008-11-24 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka stanowi kompleksowe opracowanie na temat adaptacji marketingu do potrzeb instytucji edukacyjnych o charakterze niekomercyjnym. Przedstawiono w niej teoretyczne aspekty zastosowania marketingu w szkolnictwie, doświadczenia w tym zakresie polskich i zagranicznych szkót wszystkich szczebli (także wyższych uczelni) oraz przykłady mogące pomóc w wykorzystaniu marketingowych metod, pomysłów i rozwiązań w placówkach edukacyjnych.
Książka "Marketing w szkolnictwie" - Hanna Hall - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2007 r.