Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 320 s. |
Wymiar: | 170x250 mm |
EAN: | 9788360501993 |
ISBN: | 978-83-6050-199-3 |
Data: | 2006-01-24 |
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka znanego guru marketingu Philipa Kotlera i Nancy Lee jest wyjątkową publikacją na polskim rynku. Napisana prostym i zrozumiałym językiem, z setkami przykładów, umożliwia samorządowcom, politykom, urzędnikom różnego szczebla, zaangażowanym w działania społeczne obywatelom zrozumienie oraz praktyczne zastosowanie koncepcji marketingu w ogromnie ważnych, dla funkcjonowania społeczeństwa obszarach.
Książka "Marketing w sektorze publicznym" - Philip Kotler, Nancy Lee - oprawa twarda - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2007 r.