Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Placet |
Rok wyd.: | 1998 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 272 s. |
Wymiar: | 144x204 mm |
EAN: | 9788385428343 |
ISBN: | 83-85428-34-8 |
Data: | 2006-11-13 |
Opis książki:
Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących kluczowe zagadnienia marketingu od rynku i przedsiębiorstwa do globalnego biznesu. Zadaniem książki jest wywołanie czynnego zaangażowania Czytelnika oraz rozwijanie twórczego myślenia, związanego z uzyskaną wiedzą i jej zastosowaniem. Dlatego zakończeniem każdej części są pytania testowe. Na końcu książki znajdują się odpowiedzi łącznie z interpretacją trudniejszych zagadnień.
Książka "Marketing w pytaniach i odpowiedziach" - Tadeusz Sztucki - oprawa miękka - Wydawnictwo Placet. Książka posiada 272 stron i została wydana w 1998 r.