Tytuł książki:
Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami
Autor książki:
Stanisław Kaczmarczyk, Ryszard Pałgan
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 376 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788374264730 |
ISBN: | 978-83-7426-473-0 |
Data: | 2012-01-27 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Marketing jest z jednej strony spójnym zbiorem określonych działań, a z drugiej koncepcją zarządzania całym przedsiębiorstwem. Koncepcja ta polega na nieustannym identyfikowaniu zmieniających się potrzeb nabywców, a następnie takim zarządzaniu przedsiębiorstwem, aby te potrzeby były jak najpełniej zaspokajane, dając w rezultacie zadowolenie i lojalność klientów. Wykazano, że jest to najlepszy sposób na osiąganie swoich celów, zwłaszcza maksymalizacji zysków oraz na skuteczną walkę z konkurencją.
Książka "Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami" - Stanisław Kaczmarczyk, Ryszard Pałgan - oprawa miękka - Wydawnictwo Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr. Książka posiada 376 stron i została wydana w 2008 r.