pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm

Autor książki:

Piotr Guziur

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2001
Oprawa: miękka
Ilość stron: 152 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788371975103
ISBN: 83-7197-510-4
Data: 2009-09-07
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo możemy za jego pomocą dotrzeć, w jaki sposób możemy przekazać informacje i jak sprawić aby prezentowane treści były interesujące i zachęcające.
W zależności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku stosowane są różne strategie. Dzięki tej książce poznasz zarówno działania liderów rynkowych jak i małych firm, które dzięki pomysłowości i wiedzy osiągają równie dobre rezultaty przy bardzo niskich kosztach. Po jej przeczytaniu będziesz mógł sam zająć się promocją witryny internetowej, koncentrując się na następujących zagadnieniach:

  • reklama internetowa,
  • standardy reklam i sposób określania ceny reklamy internetowej,
  • cele i efektywność reklamy,
  • sposoby promocji produktów niezwiązanych bezpośrednio z witryną internetową,
  • sposoby bezpośredniego przekazu za pomocą e-mail, komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstwa, sponsoringu,
  • marketing oparty na wynikach,
  • działanie programów partnerskich,
  • metody kontroli i analizy działań marketingowych w Internecie,
  • metody i narzędzia zarządzania komunikacją z klientami.

Książka "Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm" - Piotr Guziur - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2001 r.