Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm
Piotr Guziur
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2001 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 152 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788371975103 |
ISBN: | 83-7197-510-4 |
Data: | 2009-09-07 |
Opis książki:
Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo możemy za jego pomocą dotrzeć, w jaki sposób możemy przekazać informacje i jak sprawić aby prezentowane treści były interesujące i zachęcające.
W zależności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku stosowane są różne strategie. Dzięki tej książce poznasz zarówno działania liderów rynkowych jak i małych firm, które dzięki pomysłowości i wiedzy osiągają równie dobre rezultaty przy bardzo niskich kosztach. Po jej przeczytaniu będziesz mógł sam zająć się promocją witryny internetowej, koncentrując się na następujących zagadnieniach:
- reklama internetowa,
- standardy reklam i sposób określania ceny reklamy internetowej,
- cele i efektywność reklamy,
- sposoby promocji produktów niezwiązanych bezpośrednio z witryną internetową,
- sposoby bezpośredniego przekazu za pomocą e-mail, komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstwa, sponsoringu,
- marketing oparty na wynikach,
- działanie programów partnerskich,
- metody kontroli i analizy działań marketingowych w Internecie,
- metody i narzędzia zarządzania komunikacją z klientami.
Książka "Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm" - Piotr Guziur - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2001 r.