Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2002 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 281 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788320813708 |
ISBN: | 83-2081-370-0 |
Data: | 2008-11-20 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
- marketing w erze interaktywnej, strategie i taktyki zorientowane na klienta, wpływ komunikacji interaktywnej na reklamę i marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpośredni XXI wieku- wykorzystanie mediów w erze interaktywnej i promocja w Internecie, opracowywanie tekstów reklamowych, kioski interaktywne, nowe narzędzia komunikacji marketingowej z wykorzystaniem dysków, komputeryzacja procesu sprzedaży, telefon, telewizja interaktywna, reklama w Internecie- badania marketingowe
Książka "Marketing w internecie" - Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizarski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 281 stron i została wydana w 2002 r.