pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing w internecie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2002
Oprawa: miękka
Ilość stron: 281 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788320813708
ISBN: 83-2081-370-0
Data: 2008-11-20
pozycja niedostępna

Opis książki:

- marketing w erze interaktywnej, strategie i taktyki zorientowane na klienta, wpływ komunikacji interaktywnej na reklamę i marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpośredni XXI wieku- wykorzystanie mediów w erze interaktywnej i promocja w Internecie, opracowywanie tekstów reklamowych, kioski interaktywne, nowe narzędzia komunikacji marketingowej z wykorzystaniem dysków, komputeryzacja procesu sprzedaży, telefon, telewizja interaktywna, reklama w Internecie- badania marketingowe

Książka "Marketing w internecie" - Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizarski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 281 stron i została wydana w 2002 r.