pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing w internecie. Jak najlepiej wykorzystać sieć do sprzedaży produktów i usług?

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 472 s.
Wymiar: 235x160 mm
EAN: 9788389574954
ISBN: 83-89574-95-0
Data: 2006-10-19
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Internet to nie tylko niewyczerpane źródło informacji i nadzwyczaj wygodny środek porozumiewania się, ale też bardzo skuteczne, otwierające nieznane dotąd możliwości, nowoczesne narzędzie marketingu firmy i produktów, które może stać się nieocenionym wsparciem i uzupełnieniem klasycznych strategii marketingowych.
Ta książka w przystępny sposób wprowadza czytelnika w krąg tych zagadnień, a przy tym oferuje wiele praktycznych wskazówek, dzięki którym każdy użytkownik sieci nauczy się w niej poruszać z jak największą korzyścią dla siebie.

Książka "Marketing w internecie. Jak najlepiej wykorzystać sieć do sprzedaży produktów i usług?" - Pauline Bickerton, Matthew Bickerton, Upkar Pardesi - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 472 stron i została wydana w 2006 r.