Marketing w internecie. Jak najlepiej wykorzystać sieć do sprzedaży produktów i usług?
Pauline Bickerton, Matthew Bickerton, Upkar Pardesi
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 472 s. |
Wymiar: | 235x160 mm |
EAN: | 9788389574954 |
ISBN: | 83-89574-95-0 |
Data: | 2006-10-19 |
Opis książki:
Internet to nie tylko niewyczerpane źródło informacji i nadzwyczaj wygodny środek porozumiewania się, ale też bardzo skuteczne, otwierające nieznane dotąd możliwości, nowoczesne narzędzie marketingu firmy i produktów, które może stać się nieocenionym wsparciem i uzupełnieniem klasycznych strategii marketingowych.
Ta książka w przystępny sposób wprowadza czytelnika w krąg tych zagadnień, a przy tym oferuje wiele praktycznych wskazówek, dzięki którym każdy użytkownik sieci nauczy się w niej poruszać z jak największą korzyścią dla siebie.
Książka "Marketing w internecie. Jak najlepiej wykorzystać sieć do sprzedaży produktów i usług?" - Pauline Bickerton, Matthew Bickerton, Upkar Pardesi - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 472 stron i została wydana w 2006 r.