pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marketing w handlu detalicznym produktami spożywczymi. Wybrane aspekty zachowań nabywców

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 180 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788322728239
ISBN: 978-83-2272-823-9
Data: 2008-04-30
Cena wydawcy: 25.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

amierzeniem autora była analiza i ocena procesu dcyzyjnego nabywcy co do wyboru miejsca zakupu artykułów spożywczych w aspekcie oddziaływania na ten proces czynników o charakterze marketingowym. Autor podjął także próbę zbadania, w jakim stopniu nabywca, dokonując wyboru miejsca zakupu artykułów spożywczych, porównuje ze sobą koszty i korzyści związane z tą decyzją, tak więc rozważania odnoszą się również do kwestii racjonalności zachowań konsumentów. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców - kierunków zarządzania i ekonomia - interesujących się problematyką rynkowych zachowań konsumentów oraz marketingu w handlu detalicznym. Stanowi ona również cenne źródło informacji dla przedsiębiorstw handlowych tworzących strategie i programy marketingowe, co pozwala lepiej zrozumieć potrzeby nabywców i bardziej efektywnie dostosować do nich ofertę rynkową.

Książka "Marketing w handlu detalicznym produktami spożywczymi. Wybrane aspekty zachowań nabywców" - Przemysław Łukasik - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2008 r.