Marketing w handlu detalicznym produktami spożywczymi. Wybrane aspekty zachowań nabywców
Przemysław Łukasik
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 180 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788322728239 |
ISBN: | 978-83-2272-823-9 |
Data: | 2008-04-30 |
Opis książki:
amierzeniem autora była analiza i ocena procesu dcyzyjnego nabywcy co do wyboru miejsca zakupu artykułów spożywczych w aspekcie oddziaływania na ten proces czynników o charakterze marketingowym. Autor podjął także próbę zbadania, w jakim stopniu nabywca, dokonując wyboru miejsca zakupu artykułów spożywczych, porównuje ze sobą koszty i korzyści związane z tą decyzją, tak więc rozważania odnoszą się również do kwestii racjonalności zachowań konsumentów. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców - kierunków zarządzania i ekonomia - interesujących się problematyką rynkowych zachowań konsumentów oraz marketingu w handlu detalicznym. Stanowi ona również cenne źródło informacji dla przedsiębiorstw handlowych tworzących strategie i programy marketingowe, co pozwala lepiej zrozumieć potrzeby nabywców i bardziej efektywnie dostosować do nich ofertę rynkową.
Książka "Marketing w handlu detalicznym produktami spożywczymi. Wybrane aspekty zachowań nabywców" - Przemysław Łukasik - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2008 r.