Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 244 s. |
Wymiar: | 162x237 mm |
EAN: | 9788320819533 |
ISBN: | 978-83-2081-953-3 |
Data: | 2011-08-22 |
Opis książki:
Gastronomia jako ogniwo sfery usług pełni ważne funkcje gospodarcze i społeczne. Dostarczając wysoko przetworzone produkty żywnościowe, może się przyczyniać do unowocześnienia spożycia oraz korzystnie wpływać na poziom życia ludności. Książka stanowi całościowe opracowanie z dziedziny marketingu w gastronomii. Autor omówił w niej: pojęcie i rolę gastronomii w gospodarce rynkowej, istotę i specyfikę marketingu w gastronomii, usługę gastronomiczną jako produkt, strategie produktu w gastronomii indywidualnej i systemowej, dystrybucję usług gastronomicznych, kształtowanie cen w gastronomii, promocję usług gastronomicznych, usługi gastronomiczne jako komponent produktu w hotelarstwie, usługi gastronomiczne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności produktu w hotelarstwie. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych oraz słuchaczy szkół o profilu turystycznym. Dostarcza niezbędnej wiedzy osobom zatrudnionym w biznesie restauracyjno-hotelarskim.
Książka "Marketing w gastronomii" - Józef Sala - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2011 r.