pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing w gastronomii

Autor książki:

Józef Sala

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2011
Oprawa: twarda
Ilość stron: 244 s.
Wymiar: 162x237 mm
EAN: 9788320819533
ISBN: 978-83-2081-953-3
Data: 2011-08-22
Cena wydawcy: 59.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Gastronomia jako ogniwo sfery usług pełni ważne funkcje gospodarcze i społeczne. Dostarczając wysoko przetworzone produkty żywnościowe, może się przyczyniać do unowocześnienia spożycia oraz korzystnie wpływać na poziom życia ludności. Książka stanowi całościowe opracowanie z dziedziny marketingu w gastronomii. Autor omówił w niej: pojęcie i rolę gastronomii w gospodarce rynkowej, istotę i specyfikę marketingu w gastronomii, usługę gastronomiczną jako produkt, strategie produktu w gastronomii indywidualnej i systemowej, dystrybucję usług gastronomicznych, kształtowanie cen w gastronomii, promocję usług gastronomicznych, usługi gastronomiczne jako komponent produktu w hotelarstwie, usługi gastronomiczne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności produktu w hotelarstwie. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych oraz słuchaczy szkół o profilu turystycznym. Dostarcza niezbędnej wiedzy osobom zatrudnionym w biznesie restauracyjno-hotelarskim.

Książka "Marketing w gastronomii" - Józef Sala - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2011 r.