Marketing w erze technologii cyfrowych. Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 256 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301202248 |
ISBN: | 978-83-0120-224-8 |
Data: | 2018-10-31 |
Opis książki:
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.
Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.
Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej - Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.
Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska,
prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska - Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.
Książka "Marketing w erze technologii cyfrowych. Nowoczesne koncepcje i wyzwania" - Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2018 r. Cena 63.77 zł. Zapraszamy na zakupy!