Marketing. Uwarunkowania i instrumenty
Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Halina Szulce
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 288 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788374172523 |
ISBN: | 978-83-7417-252-3 |
Data: | 2001-01-18 |
Opis książki:
Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie zasad marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, jako warunku budowania jego pozycji rynkowej oraz zwiększania konkurencyjności. Zawarte w nim treści koncentrują się na omówieniu dwóch zasadniczych grup problemów: rynkowych uwarunkowań działania przedsiębiorstwa oraz instrumentów marketingowych. Praca zawiera omówienie terminologii wykorzystywanej w marketingu, opis stosowanych metod oraz przybliża sposoby budowania planu i strategii marketingowej. Rozważania teoretyczne ilustrowane są licznymi przykładami, odnoszącymi się do praktyki działania przedsiębiorstw. Umożliwia to przeniesienie wiedzy teoretycznej na grunt praktyczny oraz ułatwia jej zrozumienie i zastosowanie w rozwiązywaniu problemów marketingowych.
Książka "Marketing. Uwarunkowania i instrumenty" - Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Halina Szulce - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.