pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing usług zdrwotnych. Koncepcja i zastosowanie

Autor książki:

Beata Nowotarska-Romaniak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 84 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788375269994
ISBN: 978-83-7526-999-4
Data: 2009-03-04
pozycja niedostępna

Opis książki:

Celem książki jest wszechstronne i kompleksowe omówienie marketingu usług zdrowotnych, jego istoty, planowania strategicznego, otoczenia placówek służby zdrowia, segmentacji usług zdrowotnych, polityki cenowej, dystrybucji, promocji, a także roli personelu w procesie świadczenia usług zdrowotnych. Bardzo przejrzysty układ treści pozwala każdemu, kto sięga do tej pracy, przejść od definicji pojęć kluczowych marketingu usług do praktycznych wskazówek przy budowie planu marketingowego. Niezwykle cennym uzupełnieniem tekstu są tabele i rysunki, które syntetycznie i logicznie ilustrują zapisane treści. Praca została oparta na literaturze krajowej i zagranicznej oraz na badaniach empirycznych.

Książka "Marketing usług zdrwotnych. Koncepcja i zastosowanie" - Beata Nowotarska-Romaniak - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 84 stron i została wydana w 2008 r.