Marketing usług zdrowotnych. od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta
Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2022 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 337 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788381026109 |
ISBN: | 978-83-8102-610-9 |
Data: | 2022-05-16 |
Opis książki:
W warunkach konkurencji same umiejętności medyczne mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego coraz szersza grupa lekarzy szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Renoma placówki to całokształt korzystnych wyobrażeń związanych z danym podmiotem umożliwiających pozytywne nastawienie pacjentów. Dlatego tak ważnym staje się kompleksowe przygotowanie personelu do budowania wizerunku placówki zdrowotnej w oczach pacjentów.
Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają czy w której pracują, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Jest to "marketingowym kierunkowskazem" możliwych do podjęcia działań.
Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.
Książka "Marketing usług zdrowotnych. od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta" - Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 337 stron i została wydana w 2022 r.