pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing usług zdrowotnych

Autor książki:

Beata Nowotarska-Romaniak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 92 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788326441103
ISBN: 978-83-2644-110-3
Data: 2012-12-10
pozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnień dotyczących marketingu placówek służby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Książka pomaga: - zrozumieć, na czym polega plan marketingowy, - poznać role i funkcjonowanie systemu informacji w działalności placówek opieki zdrowotnej, - zdobyć umiejętność zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej, - posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych, - zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów.

Przejrzysty układ treści ułatwia Czytelnikowi szybkie przejęcie od teorii i definicji kluczowych pojęć marketingu usług zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczących budowy planu marketingowego.

Książka "Marketing usług zdrowotnych" - Beata Nowotarska-Romaniak - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 92 stron i została wydana w 2013 r.