Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 92 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788326441103 |
ISBN: | 978-83-2644-110-3 |
Data: | 2012-12-10 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnień dotyczących marketingu placówek służby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Książka pomaga: - zrozumieć, na czym polega plan marketingowy, - poznać role i funkcjonowanie systemu informacji w działalności placówek opieki zdrowotnej, - zdobyć umiejętność zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej, - posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych, - zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów.Przejrzysty układ treści ułatwia Czytelnikowi szybkie przejęcie od teorii i definicji kluczowych pojęć marketingu usług zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczących budowy planu marketingowego.
Książka "Marketing usług zdrowotnych" - Beata Nowotarska-Romaniak - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 92 stron i została wydana w 2013 r.