Tytuł książki:
Marketing usług profesjonalnych. Materiały konferencyjne. Tom 2
Autor książki:
Kazimierz Rogoziński
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 323 s. |
EAN: | 9788388222771 |
ISBN: | 83-88222-77-5 |
Data: | 2001-01-18 |
Cena wydawcy: 43.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W książce zebrano referaty z drugiej konferencji poświęconej marketingowi usług profesjonalnych. Tematem, wokół którego koncentruje się większość prac, jest jakość usług. Wychodząc od teoretycznego ujęcia problemu, poprzez jego prezentacje w praktyce, starano się opisać zależności między jakością a wartością usługi profesjonalnej. Poza pierwszoplanowymi usługami finansowymi autorzy wyróżnili także usługi prawnicze, a także doradcze, kształceniowe, medyczne i agencji reklamowych.
Książka "Marketing usług profesjonalnych. Materiały konferencyjne. Tom 2" - Kazimierz Rogoziński (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.