Marketing usług logistycznych
Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | C H Beck |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 310 s. |
Wymiar: | 165x238 mm |
EAN: | 9788325590932 |
ISBN: | 978-83-2559-093-2 |
Data: | 2017-02-28 |
Opis książki:
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych.
Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług.
W celu osiągnięcia przyjętych założeń:
zdefiniowano i przedstawiono istotę usług logistycznych w łańcuchu dostaw,
omówiono specyfikę marketingu usług logistycznych w kontekście przeobrażeń zachodzących w marketingu i marketingu usług,
zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do prowadzenia działań i wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych,
wskazano kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych.
Książka jest adresowana do:
studentów kierunków ekonomicznych - jako pomoc dydaktyczna do wykładów i ćwiczeń z przedmiotu "Marketing usług logistycznych", a także lektura uzupełniająca z przedmiotów: "Zarządzanie marketingowe w logistyce", "Zarządzanie relacjami w łańcuchu dostaw",
nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych,
osób prowadzących szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usług logistycznych.
Książka napisana przez zespół autorów pracujących w dwóch katedrach - Logistyki i Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.
Książka "Marketing usług logistycznych" - Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 310 stron i została wydana w 2017 r.