pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing usług hotelarskich

Autor książki:

Marek Turkowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 284 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788320817614
ISBN: 978-83-2081-761-4
Data: 2009-08-25
59.42 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na uwzględnieniu najnowszej wiedzy na temat nowych form produktu, globalizacji, łańcuchów hotelarskich, nowych narzędzi promocji i dystrybucji (Internet, sprzedaż bezpośrednia, telefonia komórkowa). Autor podaje też nowe dane statystyczne.
Książka jest przeznaczona dla uczniów oraz studentów kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem. Hotelarzom ksiażka pomoże zaś usystematyzować oraz uzupełnić wiedzę praktyczną.

Książka "Marketing usług hotelarskich" - Marek Turkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 284 stron i została wydana w 2009 r. Cena 59.42 zł. Zapraszamy na zakupy!