Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 284 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788320817614 |
ISBN: | 978-83-2081-761-4 |
Data: | 2009-08-25 |
Opis książki:
Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na uwzględnieniu najnowszej wiedzy na temat nowych form produktu, globalizacji, łańcuchów hotelarskich, nowych narzędzi promocji i dystrybucji (Internet, sprzedaż bezpośrednia, telefonia komórkowa). Autor podaje też nowe dane statystyczne.
Książka jest przeznaczona dla uczniów oraz studentów kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem. Hotelarzom ksiażka pomoże zaś usystematyzować oraz uzupełnić wiedzę praktyczną.
Książka "Marketing usług hotelarskich" - Marek Turkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 284 stron i została wydana w 2009 r. Cena 59.42 zł. Zapraszamy na zakupy!