Tytuł książki:
Marketing - to działa
Autor książki:
Leonard M. Lodish, Howard L. Morgan, Shellye Archambeau
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 324 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788326438332 |
ISBN: | 978-83-2643-833-2 |
Data: | 2012-06-05 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Metody, taktyki i strategie marketingowe, które ?działają"! Książka dla każdego, kto musi szybko uzyskać wyniki, lecz dysponuje ograniczonymi zasobami finansowymi i kadrowymi.Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne? Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi wykorzystać każdą okazję do osiągnięcia zysku? Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji? Uniknij błędów niweczących nawet najlepsze projekty! Autorzy opisują ideę przedsiębiorczego marketingu, jego zalety i praktyczne zastosowanie. Dzielą się swoim doświadczeniem zdobytym w pracy z wieloma firmami. Analizują także wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród 500 najszybciej rozwijających się firm z rankingu magazynu ?Inc".
Książka "Marketing - to działa" - Leonard M. Lodish, Howard L. Morgan, Shellye Archambeau - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 324 stron i została wydana w 2012 r.