Marketing terytorialny. Studia przypadków
Magdalena Florek, Karolina Janiszewska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 148 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788374173698 |
ISBN: | 978-83-7417-369-8 |
Data: | 2008-12-09 |
Opis książki:
Od kilku lat obserwujemy w Polsce wyraźną intensyfikację działań marketingowych podejmowanych przez jednostki terytorialne każdej skali. Promocja miast, opracowywanie strategii marketingowych produktów turystycznych, budowanie marek regionów stały się faktem. Także literatura przedmiotu wzbogaciła się w tym okresie o nowe pozycje traktujące o marketingu terytorialnym, a media coraz częściej przekazują relacje z wydarzeń w miastach, informują o kampaniach promocyjnych, poddają krytyce aktywności promocyjne jednostek terytorialnych.
Popularność podejścia marketingowego w jednostkach terytorialnych nie oznacza jednak, że zagadnienia z tego zakresu zostały wyczerpane. Wręcz przeciwnie, popularność wymusza profesjonalizację i dalszy rozwój dziedziny marketingu terytorialnego. Podnoszeniu poziomu i jakości wymiaru praktycznego oraz rozwojowi aspektów teoretycznych tej dyscypliny służą niewątpliwie analizy takie jak studia przypadków. Niniejsza publikacja obejmuje całe spektrum przykładów związanych z implementacją marketingu w jednostkach terytorialnych: od kreowania wizerunku krajów europejskich po analizę działań marketingowych słabo rozwiniętych gmin polskich.
Książka "Marketing terytorialny. Studia przypadków" - Magdalena Florek, Karolina Janiszewska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Książka posiada 148 stron i została wydana w 2008 r.