pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing terytorialny. Studia przypadków

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 148 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788374173698
ISBN: 978-83-7417-369-8
Data: 2008-12-09
Cena wydawcy: 29.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Od kilku lat obserwujemy w Polsce wyraźną intensyfikację działań marketingowych podejmowanych przez jednostki terytorialne każdej skali. Promocja miast, opracowywanie strategii marketingowych produktów turystycznych, budowanie marek regionów stały się faktem. Także literatura przedmiotu wzbogaciła się w tym okresie o nowe pozycje traktujące o marketingu terytorialnym, a media coraz częściej przekazują relacje z wydarzeń w miastach, informują o kampaniach promocyjnych, poddają krytyce aktywności promocyjne jednostek terytorialnych.
Popularność podejścia marketingowego w jednostkach terytorialnych nie oznacza jednak, że zagadnienia z tego zakresu zostały wyczerpane. Wręcz przeciwnie, popularność wymusza profesjonalizację i dalszy rozwój dziedziny marketingu terytorialnego. Podnoszeniu poziomu i jakości wymiaru praktycznego oraz rozwojowi aspektów teoretycznych tej dyscypliny służą niewątpliwie analizy takie jak studia przypadków. Niniejsza publikacja obejmuje całe spektrum przykładów związanych z implementacją marketingu w jednostkach terytorialnych: od kreowania wizerunku krajów europejskich po analizę działań marketingowych słabo rozwiniętych gmin polskich.

Książka "Marketing terytorialny. Studia przypadków" - Magdalena Florek, Karolina Janiszewska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Książka posiada 148 stron i została wydana w 2008 r.