Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 548 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788326495359 |
ISBN: | 978-83-2649-535-9 |
Data: | 2016-03-17 |
Opis książki:
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
W piątym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących: - marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie), - koncepcji kreowania i rozpowszechniania idei w marketingu miast i regionów, - strategii ekspansji terytorialnej szkół wyższych w międzynarodowej przestrzeni edukacyjnej, - marketingowych działań w zakresie pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, - strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych, - marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych.
Książka "Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku" - Andrzej Szromnik - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 548 stron i została wydana w 2016 r. Cena 101.75 zł. Zapraszamy na zakupy!