pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

Autor książki:

Andrzej Szromnik

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 548 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788326495359
ISBN: 978-83-2649-535-9
Data: 2016-03-17
101.75 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.

Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.

W piątym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących: - marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie), - koncepcji kreowania i rozpowszechniania idei w marketingu miast i regionów, - strategii ekspansji terytorialnej szkół wyższych w międzynarodowej przestrzeni edukacyjnej, - marketingowych działań w zakresie pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, - strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych, - marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych.

Książka "Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku" - Andrzej Szromnik - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 548 stron i została wydana w 2016 r. Cena 101.75 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.