Tytuł książki:
Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?
Autor książki:
Robert Stępowski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Słowa i Myśli |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 156 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788393373598 |
ISBN: | 978-83-9337-359-8 |
Data: | 2015-07-28 |
Cena wydawcy: 29.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? - Jak skutecznie promować miasto? - Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?
Książka "Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?" - Robert Stępowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 156 stron i została wydana w 2015 r.