pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?

Autor książki:

Robert Stępowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Słowa i Myśli
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 156 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788393373598
ISBN: 978-83-9337-359-8
Data: 2015-07-28
Cena wydawcy: 29.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? - Jak skutecznie promować miasto? - Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?

Książka "Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?" - Robert Stępowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 156 stron i została wydana w 2015 r.