Tytuł książki:
Marketing terytorialny. Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich
Autor książki:
Małgorzata Duczkowska-Piasecka
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 241 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788376419855 |
ISBN: | 978-83-7641-985-5 |
Data: | 2013-09-04 |
Cena wydawcy: 48.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W prezentowanej publikacji odpowiadam na pytanie: jak - wykorzystując mechanizm rynkowy- władza publiczna może odpowiedzieć na potrzeby różnych grup obywateli z korzyścią dla nich, z korzyścią dla bogacenia się całego terytorium i umacniania jego tożsamości w globalizującym się świecie.Autorka
Książka "Marketing terytorialny. Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich" - Małgorzata Duczkowska-Piasecka - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 241 stron i została wydana w 2013 r.