Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 452 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788326438950 |
ISBN: | 978-83-2643-895-0 |
Data: | 2012-05-09 |
Opis książki:
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
W czwartym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących: - marketingowych strategii pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, - strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych, - koncepcji kształtowania miast innowacyjnych oraz odpowiednich modeli i wariantów rozwojowych, - marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych, - warunków i koncepcji internacjonalizacji miast i regionów, - wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów.
Książka "Marketing terytorialny" - Andrzej Szromnik - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 452 stron i została wydana w 2012 r.