Marketing teoria przykłady
Paweł Waniowski, Dariusz Sobotkiewicz, Magdalena Daszkiewicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Placet |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 392 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788374881524 |
ISBN: | 978-83-7488-152-4 |
Data: | 2010-02-19 |
Opis książki:
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.
Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.
Książka "Marketing teoria przykłady" - Paweł Waniowski, Dariusz Sobotkiewicz, Magdalena Daszkiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Placet. Książka posiada 392 stron i została wydana w 2010 r.