pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marketing. Teoria pragmatyczna. Podręcznik akademicki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wyd.: 2013
Oprawa: twarda
Ilość stron: 438 s.
Wymiar: 165x245 mm
EAN: 9788378140795
ISBN: 978-83-7814-079-5
Data: 2016-01-13
Cena wydawcy: 54.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Książka "Marketing. Teoria pragmatyczna. Podręcznik akademicki" - Nemezjusz M. Pazio - oprawa twarda - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej. Książka posiada 438 stron i została wydana w 2013 r.