Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 438 s. |
Wymiar: | 165x245 mm |
EAN: | 9788378140795 |
ISBN: | 978-83-7814-079-5 |
Data: | 2016-01-13 |
Cena wydawcy: 54.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Książka "Marketing. Teoria pragmatyczna. Podręcznik akademicki" - Nemezjusz M. Pazio - oprawa twarda - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej. Książka posiada 438 stron i została wydana w 2013 r.