Tytuł książki:
Marketing. Teoria i przykłady
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Placet |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 392 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788374881623 |
ISBN: | 978-83-7488-162-3 |
Data: | 2012-03-13 |
Cena wydawcy: 57.75 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
elem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.Książka "Marketing. Teoria i przykłady" - oprawa miękka - Wydawnictwo Placet. Książka posiada 392 stron i została wydana w 2011 r.