Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 354 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788361040729 |
ISBN: | 978-83-6104-072-9 |
Data: | 2009-03-12 |
Opis książki:
Wśród twoich klientów wzbiera nowy, potężny nurt. Czy już jesteś na niego gotowy?
Właśnie w tej chwili twoi klienci piszą o twoich produktach na swoich blogach i przerabiają twoje reklamy w serwisie You Tube. Redagują na potrzeby Wikipedii artykuł na temat twojej firmy i łączą się w grupy wokół twoich produktów na portalach społecznościowych takich jak Facebook. Wszystko to są przejawy nowego zjawiska społecznego - wzbierającego nurtu - które na trwałe odmieniło oblicze świata. Większość firm postrzega wzbierający nurt jako zagrożenie. Ty masz okazje dostrzec w nim swoją szansę.
Autorzy książki wyjaśniają, w jaki sposób możesz wykorzystać dla własnych celów potencjał klientów nawiązujących kontakty między sobą. Charlene Li i Josh Bernoff przytaczają 25 zróżnicowanych przykładów z całego świata - począwszy od usług medycznych, poprzez handel detaliczny, a na usługach biznesowych skończywszy - potwierdzające, że wiodące współczesne firmy mogą zdobywać informacje, generować przychody, obniżać wydatki i inspirować własnych klientów.
Książka "Marketing technologii społecznych" - Charlene Li, Josh Bernoff - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 354 stron i została wydana w 2009 r.