Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 254 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788326413544 |
ISBN: | 978-83-2641-354-4 |
Data: | 2011-02-09 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp.
Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych, a także wszystkich tych, którzy interesują się tematyką marketingowego zarządzania w oświacie.
Książka "Marketing szkoły" - Jan Fazlagić - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 254 stron i została wydana w 2011 r.