Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 376 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788372052018 |
ISBN: | 978-83-7205-201-8 |
Data: | 2009-07-10 |
Opis książki:
Marketing szkół wyższych jest pracą zbiorową grona autorów, którzy podjęli wspólną idee określenia podstaw i zakresu stosowania marketingu w polskich uczelniach. Wśród autorów znajdują się m.in. wybitni profesorowie marketingu, znawcy rynku edukacyjnego, a także młodzi adepci dziedziny marketingu. Autorzy reprezentują uczelnie państwowe i prywatne. W publikacji próbują znaleźć odpowiedzi na pytania związane nie tylko z sama filozofią myślenia kategoriami marketingowymi w szkole wyższej, ale również stosowanymi tam narzędziami marketingowymi.
Książka adresowana jest do czytelników, którzy z ciekawości, zawodowego obowiązku lub konieczności stanęli przed takimi problemami:
Czy usługa edukacyjna jest produktem, a student klientem rynku? - W jaki sposób pogodzić cele społeczne, którym ma służyć uczelnia z jej celami rynkowymi?
- Czy wykształcenie absolwentów może być elementem przewagi konkurencyjnej uczelni?
- Więcej reklamy czy public relations? Jakie zadania spełnia promocja uczelni - rekrutowanie kandydatów czy budowanie wizerunku?
- Czy można pogodzić prosprzedażowe działania marketingowe z postulatem wysokiej jakości nauczania?
- W jaki sposób regulacyjna rola państwa wpływa na stosowanie marketingu w uczelniach?
- Wykładowca a student: mistrz - uczeń, wyrocznia czy przyjaciel.
- Czy koncepcja kształcenia ustawicznego zredukuje negatywne skutki działania czynników demograficznych?
Książka "Marketing szkół wyższych" - Maciej Kolasiński, Grażyna Nowaczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Książka posiada 376 stron i została wydana w 2004 r.