Marketing szeptany. ZachęĆ ludzi, aby mówili o twoich produktach
Andy Sernovitz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 172 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788326433801 |
ISBN: | 978-83-2643-380-1 |
Data: | 2014-06-25 |
Opis książki:
Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty.Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na promocję, a kosztowne kampanie reklamowe przechodzą niezauważone.
Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez nadwyrężania budżetu firmy.
Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów. Dowiedz się, jak sprawić, aby twoja firma się wyróżniała, a ludzie chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem publikacji jest Andy Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców.
Książka "Marketing szeptany. ZachęĆ ludzi, aby mówili o twoich produktach" - Andy Sernovitz - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2014 r.