Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 272 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788361040040 |
ISBN: | 978-83-6104-004-0 |
Data: | 2006-01-27 |
Opis książki:
Twórz porywające historie. o których warto mówić: Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany - sztuka reklamy bez reklamy. Autor tej książki, Mark Hughes, zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy Half.com zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn "Time" nazwał to "jednym z największych podbojów opinii publicznej" w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły - stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to.
Książka "Marketing szeptany" - Mark Hughes - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2008 r.