pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing szeptany

Autor książki:

Andy Sernovitz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 172 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788326406638
ISBN: 978-83-2640-663-8
Data: 2010-12-17
pozycja niedostępna

Opis książki:

Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty! Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na promocję, a kosztowne kampanie reklamowe przechodzą niezauważone.
Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez nadwyrężania budżetu firmy! Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów. Dowiedz się, jak spowodować, aby Twoja firma się wyróżniała, a ludzie chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem książki jest Andy Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców.

Książka "Marketing szeptany" - Andy Sernovitz - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2011 r.