Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788372515179 |
ISBN: | 83-7251-517-4 |
Data: | 2008-11-23 |
Cena wydawcy: 45.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Nie jest to kolejny podręcznik akademicki, ale niekończąca się opowieść wzbogacona doświadczeniami autora i jego refleksjami. Fenomen tej książki tkwi również w bardzo barwnym, charakterystycznym języku. Książka ta jest nową jakością na polskim rynku wydawniczym. Prof. dr hab. Aneta Zelek
Książka "Marketing sukcesu. Partnering" - Jacek S. Ławicki - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2005 r.