Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński
Łukasz Wróblewski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 250 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788375568455 |
ISBN: | 978-83-7556-845-5 |
Data: | 2016-04-23 |
Opis książki:
Sukces organizacji kulturalno-oświatowych zależy od wielu czynników. Nie ulega wątpliwości, że marketing mieści się wśród nich. Aby jednak opracowywać i właściwie stosować strategie marketingowe, trzeba je dobrze poznać. Temu zadaniu może z całą pewnością służyć lektura książki "Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński".
Jan Ryłko
Prezes Zarządu Polskiego Związku Kulturalno-Oświatowego w Republice Czeskiej
Silną stroną pracy jest udane, naturalne połączenie istniejącej teorii marketingu z wynikami i wnioskami z badań empirycznych przeprowadzonych przez autora. Na podkreślenie zasługuje różnorodność form badania własnego, obejmującego ustalenia ilościowe i jakościowe, w tym także posłużenie się techniką analizy przypadków. Ogromne znaczenie dla oceny wartości pracy ma jej przydatność dla zarządzania procesami kultury w regionie Euroregionu Śląsk Cieszyński w przyszłości, tak w ujęciu makro (dla władz euroregionu), jak i mikro (dla osób kierujących poszczególnymi instytucjami kultury).
prof. nadzw. dr hab. Adam Grzegorczyk
Przedstawiony materiał jest bardzo interesujący, wartościowy, zawierający bardzo wiele odniesień praktycznych. [...] Wysoko należy ocenić poziom naukowy całej pracy. [...] Wysoko oceniam stronę metodyczną badań pierwotnych prowadzonych zarówno po stronie podażowej (podmioty sektora kultury), jak i popytowej rynku (odbiorcy oferty kulturalnej). Poszczególne rozdziały książki zostały napisane bardzo przystępnym językiem, w sposób interesujący i zachęcający do czytania.
prof. dr hab. Zdeněk Mikoláš
Praca udostępnia doświadczenia oraz wiedzę zgromadzoną przez autora, a także biorących udział w badaniu menedżerów kultury. Części teoretyczne zobrazowane wynikami badań pierwotnych ożywione zostały wieloma trafnie dobranymi przykładami, opracowanymi na podstawie działalności autentycznych podmiotów kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński. Książka skłania do myślenia, zachęca do formułowania własnych opinii na temat możliwości stosowania zaprezentowanych w pracy rozwiązań.
Bogdan Kasperek
Dyrektor Biura Stowarzyszenia Rozwoju i Współpracy Regionalnej "Olza"
Sekretarz Euroregionu Śląsk Cieszyński
Książka "Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński" - Łukasz Wróblewski - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 250 stron i została wydana w 2016 r.