Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej
Philip Kotler, Joel Shalowitz, Robert J. Stevens
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 692 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788326443787 |
ISBN: | 978-83-2644-378-7 |
Data: | 2013-06-12 |
Opis książki:
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej.Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.: - opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing; - analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych; - omówienie problemu asymetrii informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej; - tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych; - zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; - kwestie związane z promocją usług medycznych.
Książka "Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej" - Philip Kotler, Joel Shalowitz, Robert J. Stevens - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 692 stron i została wydana w 2013 r.