pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing. Strategiczna reorientacja firmy

Autor książki:

Nigel Piercy

Dane szczegółowe:
Wydawca: Felberg
Rok wyd.: 2003
Oprawa: twarda
Ilość stron: 544 s.
Wymiar: 170x250 mm
EAN: 9788388667244
ISBN: 83-88667-24-6
Data: 2006-01-08
Cena wydawcy: 85.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka składa się z 15 rozdziałów ujętych w czterech częściach. Tradycyjnie dla książek marketingowych część I została poświęcona nabywcom, ich satysfakcji oraz znaczeniu skoncentrowania na nich uwagi firmy. W części II zostały przedstawione podstawy kształtowania strategii działania. W części III odnajdujemy rzeczywiste problemy kształtowania strategii w firmie i wreszcie część IV jest poświęcona problemom wdrażania strategii.

Książka "Marketing. Strategiczna reorientacja firmy" - Nigel Piercy - oprawa twarda - Wydawnictwo Felberg. Książka posiada 544 stron i została wydana w 2003 r.