Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Felberg |
Rok wyd.: | 2003 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 544 s. |
Wymiar: | 170x250 mm |
EAN: | 9788388667244 |
ISBN: | 83-88667-24-6 |
Data: | 2006-01-08 |
Cena wydawcy: 85.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka składa się z 15 rozdziałów ujętych w czterech częściach. Tradycyjnie dla książek marketingowych część I została poświęcona nabywcom, ich satysfakcji oraz znaczeniu skoncentrowania na nich uwagi firmy. W części II zostały przedstawione podstawy kształtowania strategii działania. W części III odnajdujemy rzeczywiste problemy kształtowania strategii w firmie i wreszcie część IV jest poświęcona problemom wdrażania strategii.
Książka "Marketing. Strategiczna reorientacja firmy" - Nigel Piercy - oprawa twarda - Wydawnictwo Felberg. Książka posiada 544 stron i została wydana w 2003 r.