Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 342 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788372411396 |
ISBN: | 83-7241-139-5 |
Data: | 2001-02-03 |
Opis książki:
Opracowanie to jest próbą przedstawienia współczesnych przeobrażeń w myśleniu, działaniu i analizowaniu przyczyn procesów i zjawisk szeroko rozumianego marketingu. Głównym przedmiotem rozważań są problemy współczesnego marketingu i jego aplikacji. W dwunastu rozdziałach czytelnik może zapoznać się z istotą marketingu, problemami rynku, badaniem zachowań nabywczych konsumentów, organizacją i technikami badań marketingowych, systemem informacji marketingowej, istotą kształtowania produktów, innowacjami produktowymi, metodami wprowadzania i wycofywania produktów z rynku, zasadami kształtowania cen, dystrybucji produktów, problemami promocji oraz istotą konkurencji podmiotów gry sił rynkowych.
Książka "Marketing. Sposób myślenia i działania" - Józef Perenc - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego.