pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing sportu

Autor książki:

Andrzej Sznajder

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2015
Oprawa: twarda
Ilość stron: 310 s.
Wymiar: 162x237 mm
EAN: 9788320822052
ISBN: 978-83-2082-205-2
Data: 2015-05-25
50.86 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.

Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.

Książka "Marketing sportu" - Andrzej Sznajder - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 310 stron i została wydana w 2015 r. Cena 50.86 zł. Zapraszamy na zakupy!