Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 310 s. |
Wymiar: | 162x237 mm |
EAN: | 9788320822052 |
ISBN: | 978-83-2082-205-2 |
Data: | 2015-05-25 |
50.86
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
×
Opis książki:
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.
Książka "Marketing sportu" - Andrzej Sznajder - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 310 stron i została wydana w 2015 r. Cena 50.86 zł. Zapraszamy na zakupy!