pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing sportu 2.0. w erze cyfrowej

Autor książki:

Andrzej Sznajder

Dane szczegółowe:
Wydawca: Nieoczywiste
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 252 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788366402584
ISBN: 978-83-6640-258-4
Data: 2021-06-23
41.56 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów Marketing Sportu i Podyplomowych Studiów Zarządzanie w Sporcie w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W działalności naukowej i dydaktyczno-szkoleniowej zajmuje się problematyką marketingu. Koncentruje się na aktualnych trendach w marketingu i zarządzaniu, takich jak marketing międzynarodowy, alianse marketingowe, technologie informacyjno-komunikacyjne w marketingu i zarządzaniu oraz marketing sportu. Autor i współautor ponad 20 książek na te tematy, w tym pionierskich książek o marketingu sportu, sponsoringu sportu i o nowych technologiach w marketingu. Jest członkiem zespołu redakcyjnego czasopisma Gospodarka Narodowa. The Polish Journal of Economics. Współpracuje z różnymi organizacjami sportowymi, był członkiem Zespołu Analiz Polskiego Związku Piłki Nożnej, pierwszego w polskim sporcie banku informacji, uczestniczył w pracach Komisji Marketingu Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Wydziału Marketingu Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Jest ekspertem w dziedzinie marketingu sportu, był jednym z ekspertów przy pozyskaniu sponsora tytularnego przez Stadion Narodowy. Jest członkiem kapituły Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie.

Książka autorstwa Pana Prof. Andrzeja Sznajdera stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone zagadnieniu transformacji cyfrowej szeroko rozumianego środowiska sportowego. Co ważne, wartość publikacji nie wynika wyłącznie z umiejętnego przeglądu, syntezy literatury zagranicznej jaka na ww. temat już powstała, ale przedstawia ujęcie rodzime, polskie, co jest bardzo ważne dla czytelnika. Bardzo się cieszę, że mogłem przeczytać tę publikację zanim pojawiła się na rynku. Gratuluje Autorowi pomysłu oraz całej koncepcji monografii. Jest to z pewnością wartościowa publikacja, jakiej brakowało na polskim rynku wydawniczym.

Prof. dr hab. Grzegorz Mazurek
rektor Akademii Leona Koźmińskiego
Stwierdzam, że przekazana mi do recenzji wydawniczej monografia jest opracowaniem nowatorskim i oryginalnym. Jest napisana przystępnym językiem, opatrzona licznymi przykładami, często bardzo aktualnymi. Jej lektura sprawia, że czytelnik posiądzie szeroką wiedzę z zakresu wykorzystania najnowszych osiągnięć ITC w sporcie. O ile mi wiadomo, nie ma jak dotąd takich, zwartych, kompleksowych opracowań polskojęzycznych na naszym rynku wydawniczym. Należy spodziewać się, że książka ta spotka się z szerokim zainteresowaniem czytelników, którymi mogą być zarówno praktycy, zajmujący się zarządzaniem i marketingiem w sferze sportu, jak i studenci kształcący się na studiach pierwszego lub drugiego stopnia.

Dr hab. Zygmunt Waśkowski
prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Książka "Marketing sportu 2.0. w erze cyfrowej" - Andrzej Sznajder - oprawa miękka - Wydawnictwo Nieoczywiste. Książka posiada 252 stron i została wydana w 2021 r. Cena 41.56 zł. Zapraszamy na zakupy!